wtorek, 8 maja 2018

opłata

Witam,ja płacę abonament nie przerwanie od 50 lat-od kupna pierwszego telewizora i radia.I postanowiłam,że jeżeli zostanie ogłoszona jakakolwiek abolicja,anulowanie abonamentu przez nie płacących to zażądam zwrotu moich wpłaconych pieniędzy.Przez nieudolność rządzących my płacący jesteśmy dyskryminowani,wykorzystywani.Bo albo jest obowiązek płacenia abonamentu albo nie.Płacą emeryci, którzy onegdaj zarejestrowali swoje odbiorniki i już nie mają wyjścia. Jest nas coraz mniej stąd mniejsze dochody RTV . Kiedy ta niesprawiedliwość się skończy.jak Polacy nie chcą płacić , to dlaczego na siłę utrzymywać rządową szczekaczkę? Zlikwidować "publiczne" media! Przecież nie są publiczne tylko rządowe! Misję mają tylko jedną: pranie mózgów tłumowi! niech sobie to robią ale niech sami (choć i tak naszymi pieniędzmi) za to oficjalnie płacą.
PIS jej potrzebuje i będzie wrzucał w nią nasze pieniądze, ale kolejny , demokratyczny rząd powinien to wziąć i zaoraćZa tzw.komuny płaciłem abonament i cały czas za demokracji płacę systematycznie . Znam zamożnych , takich co nie płacą i nawet takich co nie mają zarejestrowanych tele i radioodbiorników .Niektórzy nawet podśmiewają się ze mnie że,ja płacę abonament kiedys nie bylo reklam a wiec abonament byl uzasadniony, dzisiaj jak musze ogladac reklamy 10 minut denerwuje sie I uwazam ze maja tyle kasy z reklam ze abonament powinien byc zniesiony ( w stanach stacje moga nadawac 7 minut reklam na 30 minut sprawdzcie ile jest w polsce)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz